Statoil / Hvordan rekruttere unge?

About This Project

Antall studenter: 60 stk

Oppdragslengde: En helg, fredag til søndag

Case: Statoil ønsket å utvikle et konsept for hvordan de skulle fremstå under UKA 2015. Primærmålgruppen var NTNU studenter med fokus på en god karriere, som er både samfunns- og miljøengasjerte.

Leveranse: Konseptet “Grill en Statoiler” kom ut av innsikten som studentene fremskaffet under den kreative cupen. I innsiktsfasen kom studentene frem til at alle har en hel del meninger og spørsmål om Statoil. De ønsker å vite mer om selskapets nåtid, fremtid og forhold til miljø og bærekraft. Konseptet “Grill en Statoiler” ble gjennomført som en del av Statoils deltagelse under UKA hos NTNU i Trondheim.

Studenter: Hans Nikolai Sønstebø Bang, Simen Pedersen, Hanna Sætre, Silje Bruvik, Svennik Pettersson og Henriette Wulff.

HER inviterte Statoil studenter til å stille sine spørsmål til selskapet.

”Dette anbefales på det sterkeste!”

– Henrik Habberstad, direktør i Statoil.

Date
Category
Kreativ cup og workshop